torsdag 27. mars 2014

1 års dag :) Hipp hipp hurra :)

I dag tilbringes dagen hjemme med minste frøkna på 1 år, søster er på skolen og bror i barnehagen.
Hun hadde sin aller første bursdag i går :) Hipp hipp hurra :)
Ble ikke noe feiring på selve dagen, men vi tar en feiring til helgen :)


Akkurat nå sover hun en liten kvil, så da fikk jeg vasket både kjøkken å bad og ryddet litt ellers.
I kveld skal jeg på nattevakt, så spørs om motivasjonen er på topp for en fredagsvask i morgen når jeg kommer hjem ;)
Ikke det at jeg er så veldig bevisst på denne fredagsvasken..med 3 små barn vasker jeg og rydder jeg etter behov. Så "fredagsvasken" havner ofte på alle andre dager enn fredag :)
Greit å få det unna når bror har barnehage dag å søster er på skolen :)

Så litt oppdatering på siste strikke prosjekt.
Her er et par sokker som er blitt produsert på nattevakt :)  Flott når det er rolig på natten så jeg får strikket litt :)

Dette er et lett og greit mønster, som går fort å strikke. Har blitt mange par av disse i forskjellige størrelser :)
Har også strikket et par i svart og rosa på bestilling nå nylig. Men de er pakket inn og sendt til mottaker.

Da var det bare å avslutte her, frøkna er klar for å stå opp fra hvil :)
Ha en fortsatt flott og kreativ torsdag alle sammen.



2 kommentarer:

  1. younger sister is analyzing such things, thus I am going to tell her.


    Check out my web site fundas iphone 5 personalizadas

    SvarSlett
  2. I every time spent my half an hpur to read this web site's articles or reviews evedyday along with a cup of
    coffee.

    my homepage ... cosmetic dentists near me

    SvarSlett