mandag 27. februar 2012

Sjokolade eske til min søster

Har prøvd meg litt på scrapping også, ved siden av alt strikkingen.
Har ikke fått laget så veldig mye, men noen kort og esker har det blitt. Men jeg vil si jeg er relativt fersk i faget :)
Dette er en eventyr melkesjokolade eske jeg dekorerte til min sjokolade gale lillesøster til bursdagen hennes.
Diktet på esken:

Søster

Du er utvalgt av livets tilfeldigheter
Til å bli elsket av meg
for evig og alltid
Litt på tross av,
men mest på grunn av
de mange ting  
som gjør nettopp deg
så inderlig spesiell for meg !
 

2 kommentarer:

  1. Velkommen som følger! Håper du vil like deg hos meg. Nydelig den sjokoladeeska du har scrappet, og flotte strikkeprosjekter lenger ned på sida. Jeg legger meg til hos deg også, alltid kjekt med nye bekjentskaper.
    Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  2. Takk for det :-) Masse flott på siden din,blir spennende å følge deg !
    En riktig flott kveld ønskes til deg også ! :-)

    SvarSlett